Låt oss manifestera LOVE IN STOCKHOLM med en stor love in fest i Hagaparken den 19 juni. Vi kör i Woodstockstil.... och bara dyker upp med vin , kyckling, musikinstrument och kåta kroppar!
Snuten har annat att pyssla med den dan så vi får nog vara ifred för dom!
Sista dan innan Haga blir privatbostad åt Vickan och Danne! Låt oss kräva att få se blodigt lakan, så att ev arvingar blir äkta vara! En lika ålderdomlig sed som den ärftliga kungamakten!
Postad av Bellman
i Enköping
, 7 februari 2010
jAG ÄR POLIsGODKÄND LARMINSTALLATÖR. Det gäller inte tekniskt utan som person. Tekniskt är jag medlem i branschens organisation
Jag sitter och småfnittrar över de lösningar jag läst för Haga = Laserdetektorer.
Kommentar. Vid vatten med sjöfåglar. Även om två strålar måste brytas, så är det inte svårt att förstå vad som händer vid en skock måsar t.ex. Hallogenstrålkastare som tänds. jag kan tänka mig Haga som Vinga Fyr med måsar flygande runt.
Så fest i Haga tillåter inte att Ni flaxar för mycket med armarna. he,he,he.
Postad av Lövis
i Stockholm
, 6 mars 2010
Love in Stockholm, låter för mig som bäddat för snopna deltagare. Varje samvaro där i skock som inte i god tid och med föreningens välsignelse har ansökt om tillstånd torde på ett eller annat skickligt sätt hanteras bort! Utan att det alls kan skrivas på den strypta yttrandefrihetens konto. DESSUTOM att samlas där bör vara möjligt för alla från hela Sverige och övernattningsalternativ till tältande i Haga-parken finns inte under bröllopsveckan. Tillresta turister you know.
Alltså små rara tält i 200-kronorsklassen måste vi ha tillstånd att sätta upp och FIRA I DAGARNA TRE UNDER REPF:S BANDEROLL!!
Varje annan Stockholmsresa finner jag bortkastad. Vi kommer att få tillstånd att "köa" likt vid bokutsläpp och Allsångpåskansen. Komma dagen innan, hålla ut hela festdagen den 19 och stanna en bit in på den 20:e (så internationell press hinner ut till också oss..) - ELLER VI FÅR DET INTE.
Kyckling och vin låter normalt, men frågan är om dylikt alkoholintag på allmän plats får rum i ramarna hos polisen. Var viss om att alla spontana projekt blir intejpade i någon piket.
DRÖM INTE, PLANERA!! MED TILLSTÅND. Det ger info också med ett avslag. Och vi behöver övernattningsplatser..Vad kan vara bättre, trevligare och enklare än vin, kyckling, sovsäck och Fjäril vingad syns på Haga.
Många som ser Hagaparken förlorad genom bosättningen kommer säkert vilja ansluta sig, upptäcka föreningen!
Postad av Victoria Mannberg
i Eksjö
, 3 april 2010
Nej gör för guds skull som ni känner! Det visar på repf:s sanna anda med oplaneradebortskämda tonåringar som bara vill vara missnöjda.
Det är precis så som repf fungerar till 95%. De som det faktiskt går att föra en talan med dränks i massorna av "Neeeer med kungen!"-argument som inte tjänar till annat än att belysa sitt eget ovett.
Demonstrera gärna, slå upp tält och skiv plakat. Hungerstrejk är också ett hett tips och varför inte kasta påsar med färg på brudparet och kalla alla som försöker se något för bakåtsträvande idioter? Därför att det är allt repf verkar vara; En missnöjesorganisation med enda mål att förstöra och vara i vägen.
fest i Hagaparken den 19 juni
Låt oss manifestera LOVE IN STOCKHOLM med en stor love in fest i Hagaparken den 19 juni. Vi kör i Woodstockstil.... och bara dyker upp med vin , kyckling, musikinstrument och kåta kroppar!
Snuten har annat att pyssla med den dan så vi får nog vara ifred för dom!
Sista dan innan Haga blir privatbostad åt Vickan och Danne! Låt oss kräva att få se blodigt lakan, så att ev arvingar blir äkta vara! En lika ålderdomlig sed som den ärftliga kungamakten!
Postad av Bellman i Enköping , 7 februari 2010